top of page

Te iubesc pentru că...

Când ne-am întâlnit pentru prima dată am știut că ești anotimpul pe care l-am așteptat de mult. Eu eram un decembrie morocănos iar tu,un mai de vis.Aveai buzele uscate și flori în păr, iar eu nu mai aveam răbdare să îți cuprind mâna și să nu îi mai dau drumul niciodată. Te-am dorit din clipa în care te-am văzut sărutând ploaia și poate nu aș fi înnebunit mai tare dacă nu aș fi văzut cum,la rândul său, soarele îți săruta trupul.Dacă mă gândesc mai bine,eu eram doar o ploaie timidă, iar tu un uragan.Te-am privit zi și noapte fără să mă satur,te-am sorbit cu lăcomia unui hapsân în fiecare minut și m-am adăpostit ca un copil bătut de soartă la umbra inimii tale.Îmi ești chinul cel mai dulce și pedeapsa cea mai dragă.Iar dacă vei trăii o sută de ani, mi-aș dorii să trăiesc o sută de ani minus o zi, ca să nu fiu nevoit să exist fără tine.

Atunci când mi-ai atins obrazul, am știut că m-am născut să fiu al tău.Primul nostru sărut a fost ca un pahar de vin și miere ce mi-au ars buzele cu dulceața lor, și m-au înnebunit de îndată ce le-au atins.Când te-am întâlnit am învățat ce e dragostea iar mai târziu,când distanța ne-a despărțit,am știut ce e dragostea adevărată.

Te-am gustat nopți la rând printre cearceafuri șifonate și pahare goale răsturnate pe podea. Nopți cu ruj întins și pasiuni vinovate. Îți știu fiecare parte a corpului, fiecare tremur ce îți străbate ființa și fiecare dorință neastâmpărată,ce îmi fac noaptea să-mi fie mai dragă și mai sfântă ca ziua.

Ești enigma ce mă îmbătrânește și întinerește în același timp,zi de zi,lăsându-mi fiecare minut petrecut fără tine ca o eternitate în sevraj. Iar dacă ar trebuii să aleg între a respira și a-ți spune ce simt pentru tine, mi-aș consuma ultima suflare ca să-ți spun cât de mult de iubesc.

Ești limita mea fără de limite și cerul de care nu mă mai pot despărți. Tu ești un uragan, iar eu o biata ploaie ce a avut norocul să fie prinsă în vâltoarea ta. Iar dacă mă voi risipi în aer de nebunia atingerilor tale, atunci sunt cel mai fericit nemernic din lume, căci am avut norocul să fiu distrus de mâna celei mai iubite ființe.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page